Ahad, 2 Mei 2010

Tok Guru Nik Aziz diugut bunuh, Korang tak rasa apa-apa ker?



Apa nak jadi dengan Malaysia?semakin hari semakin menjadi-jadi kerosakan yang berlaku.makin teruk dan membimbangkan.

Yang terbaru,Tok Guru Nik Aziz telah diugut bunuh oleh seseorang di Facebook.dengan kata-kata yang kesat sicilaka itu dengan beraninya membuat ugutan bunuh dan dia sanggup dihukum gantung.sungguh biadap sicilaka ini.inilah hasil didikan anak 1Malaysia yang sebijik berperangai Zionis laknatullah.

Yang lagi aku marah,tak ada pulak tindakan cepat yang dilakukan oleh pihak berkuasa.tak sama macam tindakan apabila orang-orang UMCO-BN yang kena ugut.Tiba-tiba jadi pekak.buat-buat tak dengar.inikah ketelusan yang dicanang-canangkan?Ini bukan soal politik lagi,ini soal nyawa,nyawa seorang ulama' yang disegani pulak tu.

Aku tengah dulu mamat gila ni kena tangkap.tunggu berapa lama polis buat kerja.dengar cerita dia pemuda gila UMNO.Tak tau tiba-tiba datang emosional aku menulis artikel ni.sangat2 marah.gila sapa yang rasa marah.

Emy search yang rock tu pun jadikan Tok Guru idola,tak tau la pulak ada golongan agamawan yang bencikan Tok Guru.UMCO-BN aku tak kisah,memang dasar tak hormat Islam,apalagi ulama',senang jer puak-puak ni pijak.

Aku risau satu jer,bala' Allah akan turun kat bumi Malaysia.nauzzubillah.apabila ulama' hanya dianggap sampah,maka tunggulah balasan Allah.

Aku bukan ta'sub Tok Guru,tapi aku pencinta ulama'.dah la ulama' Malaysia yang boleh pakai ada sikit.ada pulak yang bodoh nak ugut bunuh ulama'-ulama' ni,tak takut Allah ker?

Makin syaitan budak-budak tarbiah UMCO ni,dah macam budak-budak Yahudi(perangai).senang-senang nak bunuh orang.ingat tak ada undang-undang ke dunia ni.Malaysia ye tak ada undang-undang yang boleh percaya.semua nak rasuah.tapi undang-undang Allah ada,tunggu balasannya di sana kalau terlepas di dunia pun.

Moga engkau diberi hidayah oleh Allah wahai safuan.masih terbuka pintu taubat untukmu.

Tiada ulasan: