Jumaat, 28 Mei 2010

"Awat blog hang tak panas dah?"

Salam DER,lame tak ketemu.ada sht ke?hope sht2 la yer nak exam ni.Hari ni jumaat lg.kejap jer mase brlalu.sedar2 2,3 hr lg aku exam.doa2 la aku najah yer DER.Untk kwn2 skali.biar thn ni suma NAJAH MANTOP.Xda istilah ngulang2 dah.huhu!ayt insaf.

Smlm smase aku on the way blk dr rmh perak lps majlis bace yasin ada member tegur aku,die kate "awat blog ang tak panas dah redqalbi".adoi,slamber gile knk2 ni menegur aku.aku terkedu,nsb tak terkentut.aku tak jwb pun.aku gelak jer.smbl jln aku fikir,bile mase lak blog aku ni panas?slame ni suam2 kuku ada la.firasat aku,mgkin bdk ni bkn pembace tegar blog aku dan die cb bandingkn blog aku dgn ibnu ir fadzil.mane blh DER nak banding2.Aku,aku la.die,die la.tapi xpe,tq bro..hg bg aku idea yg bernas.nak panas2 yer.blh jer.tggu tau bro.skang aku nak fokus exam dulu.tula post2 aku pasal exam jer.mane dan copy,aku copy.lps exam biiznillah aku bikin panas yer.musim panas pun makin meninggi darjah celciusnye.sesuai sangatlah nak bikin panas.Huhu! jgn mare yer DER,nanti kena jual.

Korang jgn bimbang la,aku tak kacau org.cuma kacau hati org jer.aku ada pandangan,korang ada pandangan.nak simpan2 buat ape.luahkan jer.ye tak DER?ramai org takut slh mase ckp,tp org tak tkt sbb dorang diam.ape maknenye DER?Maknenye sampai bile korang nak diamkn diri dgn smbunyikn kebenaran.korang tau,luahkan la.pakat2 buat blog.toksah takut la.org hari ni lbh slesa diam dr diancam.dorang dah rase syok bile org xtau dorang tak suke si polan si polan.kire bangge la dpt kwn suma org.tp kat blakang die nmbr 1 kutuk mrk2 tu.aku bkn ajak korang bermusuh,tp ajak korang jd BERANI.Kwn dgn suma org,dah itu Islam galak.kite brsaudare.tp Islam tu galak juga tegur menegur.Dgn care BILHIKMAH.ada method yg dah digariskan.aku bkn la superhero yg brani sgt pun.sm mcm korang jgk.tp skadar penaik smngt brsm.tata

Tiada ulasan: