Rabu, 12 Mei 2010

Lesen JUDI BOLA dah LULUS rupa-rupanya

Pagi ni aku nak tulis benda PANAS sikit.geram...~~segeram-geramnye ni.memang CILAKA Menteri UMNO ni,maaf,aku terpaksa berkasar.ini soal AGAMA bukan soal rama-rama.

Aku tak taulah samada korang dah tau ke belum benda ni.aku baru tau tadi je dari PESBUK.Korang mesti taukan tentang cadangan Menteri UMNGOK nak bagi lesen judi bola kat mesia,alasan BANGANGNYA sebab taknak banyak sangat pertaruhan haram sebab xda lesen.korang bolehterima tak alasan bongok ni?bagi aku seorang MUSLIM yang masih waras dan tau serba sikit hukum hakam agama,pastinye alasan ni memang CILAKA~~~..,-@,~_.Bahkan agama lain pun menolak judi.agama ape puak ni?undang2 mane die ambik?

Masa tu si AWANG kata dalam pertimbangan.timbang pakai dacing BEE-END yang slalu senget tu.rupa-rupanye korang tau tak,tup~tup dah kuar dalam paper cina rupanye yg benda haram ni dah diluluskan KERA-JAAN.Masa Awang umum tu pun dah lulus rupenye.habis satu Malaysia kena tipu.memang SIAL..Yang dpt lesennye syrkt BERJAYA pemilik SPORT TOTO tu dan pertaruhan boleh buat kat situ.GILA ke ape puak UMNO ni,tak takut mampos ker?korang redha ke benda haram ni ada dalam negara korang?Kenapa ada bebudak Azhar yang sokong UMNO lagi?bute ke ape korang ni.sanggup ker mkn duit haram?Takkan hukum JUDI pun nak bg tau.bdk baghu nak idup pn tau.

Satu lagi yg aku baghu tau,rupe2nye 7eleven pn syarikat BERJAYA ni yg punye.korang klu ada sape2 yg korg knl keje kt 7e ni soh la bhenti.duit gaji diarong tu SYUBHAH,Bercampur dgn perkara haram.byk lg keje lain.Lg pun 7e ni trg2 ada jual arakkn.yg keje dak2 melayu.memang pandai cara KAFIR ni buat keje.

UMNO~UMNO~UMNO,sampai bile la nak berubah.tak ckp2 ker benda2 haram ko buat.Ko memang dah gile la UMNO.ni mesti ikt telunjuk APCO-YAHUDI.

Kwn2,maafkn aku guna bhse kasar.lantak la korang nak kate ape2 pn,aku dh jlnkn tgs aku,korg bl lg?

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

umno memang gile