Khamis, 20 Mei 2010

AWAS!!! Anda Sedang Diperhatikan

Assalammualaikum...firstly nak mintak maaf kt ko DER.Hari ni lmbt skt updet.saje lmbt updet benarnye.tak larat.ko msti tunggu2 pos akukan DER.sory la yer.mesti ada yg x sbr2 nak bc post aku..hu hu!perasan tol aku ni.ko stujukan DER. smenjak 2 menjak ni naik lak rate pembaca aku.Tq aku ucpkan.trskn follow blog ni,jd follower trs.mdh je,kt sblh kiri nun ada bendanye.ok.

Mase sblm aku dtg mesir dulu,ustaz2 aku ada pesan,kat mesir ni polisnye cekap,bnyk SB.Jgn bt pasal.aku tnya,pasal ape?ustz aku menjawab pasal I.M.OOOOOO!!!!...aku teriak tnda fhm.pada hal aku tak fhm..kah kah kah!!kat sni br aku tau I.M tu Ikhwan Muslimin.Mcm2 pntang lrg ada.itu dan ini.korang mesti taukan sjrh I.M.Xyah cite kot.tu bkn kisahnye.dan kite xda mase nak join pun.cm brhati-hati la slalu yer.

Sebut pasal polis,teringat pasal 3 penyangak kena tgkap br ni.48 jam jer polis mesir bt keje ko tau DER.Deme br je lps masuk rmh dak2 klantan jumaat tu.3 laptop 6 hp kene bedal.nsb dpt blk.dorang gak ngaku yg dorang penah msk rmh2 dak2 mlayu yg lain.ciss...inikah pencuri handphone N78 kesayanganku?hatiku brbisik.buat pengetahuan korang,aku jgk slh sorang mangsa penyangak ni.aku ingat lg tarikh tu,15.1.10..hr jumaat.mase tu lg 2 hr aku nak exam.ko byg DER ujian Allah nak bg,free-free jer.aku hlg hp dgn duit,ahli bait aku hlg 2 hp skali.kesian kt kamikn.tp aku yakin Allah ganti yg lbh baik.Aku syukur sgt penyangak2 tu dh kena tgkp.mdh2an lps ni xda kes dah.tp DER,ko kena jg gak kslmtn.kunci pintu bl kuar,ok.

Itu tahap SB Polis Mesir,belum SB Allah lg.lg cekap,betul,amanah.tak trlepas 1 pn ape ko buat.haa,ALLAH ada SB?nape?terkejut?tu 2 malaikatkat kiri kanan ko tu ape DER.SB ALLAH la tu.sangat setia menulis ape saje kite buat.bile soal siasat di kubur nanti br didedahkan kat kite.dpt jawab,Alhamdulillah.tak dpt,fikir2 la akibatnye.renung2kan

Tiada ulasan: