Isnin, 10 Mei 2010

Straight to Santai-santai jer

Alhamdulillah,tibe2 trbukak hati aku nak post 1 lagi artikel haghi ni,bukan ape,dari aku buat benda2 tak berpaedah,baik aku berblogging,betul tak?aku ni suka menulis sebenarnye.sejak kecik lagi aku dah start menulis.aku ada koleksi sajak tau,lirik lagu pun ada.tp tak la best mane,besa la,budak2 punye idea...tp sayangnye aku tak simpan pun benda2 tue..hahaha~~sia-sia buat koleksi,aku mcm x hargai bakat aku kan kan kan..walaupun orang tau tau bkt aku ni,tp aku bahagia bersamanye..bahagia sesangat.

Aku dulu pernah ada cita-cita nak beli mesin taip tau.lawakkan..apela mesin taip,baik beli laptop.tapi time tu laptop tak populer lagi.aku tak ingat cerite ape yg aku tengok sampai datang idea gile tu.aku ni banyak berangan orangnye,~alamak terbukak aib sendiri lak~tapi ni betul,aku mase kecik-kecik banyak cite2 tau.dan akn brubah stiap kali org tanye..dan jwpnny pastilah berlainan..ermm..ape ek antaranye..korang takyah tau la ek.malas aku nak tulis.banyak sangat dan diantaranye adalah seorang penulis.waww..hebatkan cita-cita aku..nak jadi PENULIS tu.tapi betullah,aku memang minat menulis walaupun tak hebat mane karya aku tu.aku bangga dengan anugerah Allah kepade aku.aku akan gunakan sebaik mungkin,itu janji aku.aku suka POLITIK,tapi benci UMNO.fairkan..korang mesti dah nampak kaler aku.bagi aku UMNO dah melampau-lampau.tak ada bahase dah nak ajar kecuali UNDI.tula aku pilih medan ni nak perangi PUAK UMNO ni.kawan-kawan UMNO yang bace blog ni jangan takut,aku tak hentam korang pun,aku hentam parti korang jer.teruskanlah membace blog aku ni.

Mesti ada yang pelik dengan cara penulisan aku ni.dulu skema memanjang..skarang ni kekampungan macam gang..ha,dah sedor takpe..aku memang nak ubah pun.bosan la tulis straight ni.korang bukan bace pun.tu aku ubah care mcm ni.aku dah JATUH CINTA dengan PENULISAN.sokonglah aku!

Tiada ulasan: