Ahad, 23 Mei 2010

Aku Merapek Sebab Tak Dapat Tido

Malam ni aku gagal tido lagi.huhu!pueh aku memejam mate ni.tak dpt gak.last2 aku ambik keputusan menggunakan kuasa veto PBB yg aku ade utk updet blog.Nulis time2 ni kompom merapek punya.ni pun tak tau nak nulis ape.kat luar nun ade jer makhluk menyembang,tapi malas nak join.baik aku baring2,posing2 atas katil empuk idaman aku ni.lg baguih.

ADOI,exam nak dkt dah ni.ngapai dak lagi.dok belek2 jer dari ghitu.klu dok kat meja study lak tak sampai sejam dah lembik.takde stamina langsung aku ni.huhu!tapi aku ada bace,study ni yg penting bukan kuantiti mase,tapi kualiti yg kite dpt.ermm...betoi gak tu.dok trmenung lame2 tapi sebaris dua jer dpt buat ape ek.tapikan,mcmmn nak study kualiti?adoi!shusah,shusah!tula,study setaun skali jer.dah rase nak give-up baru nak tips tu tips ni.bagus gak aku nak tips ek.ada gak usaha aku nak berjaya.bagus,bagus faizal!teruskan usaha anda.anta memang terbaekk dari ladang.huhu!ladang mane lak ni.ladang kurma kat dumyat kot.adoi!tersebut Dumyat ni,teringat kat member2 kat sana lak.ada gak yg dah balik grad kat sana mcm Khidir.kwn baek aku tu,tp die pi dulu dr aku.ish,ish,ish..sedihnye.smpai hati hg khidir tinggalkan aku.tu la hang,malas sangat ngaji.kan dah kena tinggai.mungkin itu kate2 khidir kalau die bace post aku ni.tinggallah 2,3 teman karibku lagi di sini.sedihnye bile terkenangkan kenangan bersame2 depe.Kutip kerang,pi ra'subar,pi port said,pi ma'rod,pi kuale,pi tepeng,pi ipoh,pi pasar,pi melaka,pi btn..adoi!kenangan kenangan..

Yang lebih menyedihkan,ada lak yg dah kawin trmasuk khidir.lagi merana la aku mengenangkan deme ni.ape2 pun itu jodoh.tak lame lg time aku lak.Insya'Allah.Aku doa kome bahagia la yer.Walaupun kome dah lost contact dgn aku,tapi aku paham,kome sibuk smpai melupakan insan macho ni.ape2 pun,pasti kite jumpe nnti.siap kome.ok la DER,Esk aku rapek lg.daa

Tiada ulasan: