Isnin, 31 Mei 2010

Petang nie Aku Keboringan!

Dalam debaran menanti hari esok,dan lagi aku mengupdet blog ptg2 ni.xpela DER kan,jgn stress2.aku pun tak tau nak tls ape kt sni.cuma nak rayu korang doakan aku.ni last chance aku.sedih pon ada nak cite.tapi ape leh buatkan.yg ada cuma saat ini.dah usha,TAWAKKAL ALA ALLAH.

Esok juga bermulanye exam dak2 taun 1 syariah.berkerut2 aku nengok muke dak2 tu mengapai.tambah dgn musim panas yg menyengat pulak.Ya ALLAH,tak tau la mcmmn esok.doa2 jela DER.Aku ni nulis mcm first time amik exam lak ek.takut bebeno.bukan takut DER,cume nak kongsi perasaan.aku tau korang pun rase mcm aku gakkan.jgn tipu la.

Dlm sibuk2 nak peksa ni,jgn lp tgggjwb tu.pd Allah dan manusia.jgn bt pasal time2 ni.jg kesihatan tau DER.msm pns ni slalu dak2 kite trkena sindrom demam mengejut.tb2 je demam.jgn bt main.aku Alhamdulillah Allah tak uji mcm tu lg.cume ujian lain tu ada la time pekse ni.kalau nak cite pengalaman,aku prnh kena sakit gigi,ilang hp mahal,gaduh dgn member,pijat gigit idung,perut lapo dan mcm2 lg ujian.Besa la tu,ujian hidup utk matangkan kite.

Aku plg kesian kat member2 yg kehilangan org tersayang time2 pekse ni.tak dpt byg perasaan dorang.taun lps ahli bait aku dak taun 1,thn ni bks ahli bait dak taun 4,dulu kwn baik aku.setiap taun msti ada punya.moga2 aku dijauhkan drpd ujian yg berat ni.moga2 ibu bapa kite dipnjgkan usia.aku brniat nak hadiahkan kejayaan ni utk mrk.aku dh trlajak taun.huhu!nasib mak bapak aku jns paham.xpela.mak bpk korang amacam?korang pandei,xpe.huhu!

Dlm dok aku menaip ni,kak aku bg yg no 2 bg msg ucp slamat maju jaya.huhu!trharu pun ada.dia siap bg tips lg,nak msk dwn pekse nnti niat 'aku nak brjaya dan nak hadiahkan kejayaan utk kuarga' mantap gak kak aku ni.huhu!aku akn ingt pesananmu itu wahai kakakku.

Ok la DER,dh maghrib ni.esok bt btl2 tau.doakn aku same ye.tata,tutu,titi..cayok2 DER!!

Tiada ulasan: