Selasa, 11 Mei 2010

Aku, Exam dan Problem dunia

Aku tengah risau sekarang ni.imtihan tu satu hal,dah istisna' dik oi..last choice pnya.nak xnak aku kena NAJAH taun ni.ni kebimbangan pertama.kebimbangan ke-2 tentang perpindahan student Azhar wafidin(bukan org mesir) ke Kaherah.bukan aku jer bimbang,habis seluruh makhluk bergelar student al-Azhar rase benda yg same.kesiankan kat kami.kalau aku nak senaraikan keburukan kejadian ni x ckp colum kot nak tulis.banyak sangat la.cukup la kwn2 aku dah ceritakan.buat ape aku nak ulas lagi.buat rugi boras jor..huhu..macam sarkas pun ada.dimain-mainkan mcm ni.elok2 aman bahagia kat tempat masing2,tb2 kna pndh lak.yang taun 4 sonok la,xyah pikir dah benda2 ni,tp klu student tersedak mcm aku ni confirm risau.

Lebih merisaukan aku ada ura kura-kura kata budak taun 1-3 pth blk taun 1,yg taun 4 kekal posisi yang ada.tak ker gila.brtaun2 aku berjuang nak naik taun,tb2 kna trn blk taun 1.mmg x msk akal lgsg.mmg gile.ape punyer perubahan ni?aku tak salahkan sape2 ek.korang jgn slh sgka kt aku.Aku cuma pelik kenapa khabar angin ni boleh jadi,walau msh smr2 lg.xkan xda org lgsg leh pikir msalh student.pening-pening dibuatnye.

Aku ingt xnak pikir lg bnda ni,tp kdg2 bliau dtg gak menjenguk kepale hotak aku ni.hari jumaat hr tu aku call bondaku dan mencritakn msalh ni kt bliau,bliau pn trt brsdh mcm aku dan kwn2 aku wlupn x nangis.bliau nshtkn aku spya fokus pd imtihan dan jgn sbk ursn dunia yg lain.aku pun dgr ckp bliau dgn pnh taat dan dedikasinye.tula aku tgh study ni.hehe~~td br lps mkn aiskrim lak member bli.wlu tasteny x sdp.huhu..(mampos aku klu die bace ni) aku tetap membantainy smpai hbs sbb...sbb ape kwn2..sbb pree..haha~!kan mknn plg sdp dlm dunia ni mknn pree.ape2 pn tq bro.esk mlm beli lg ye.msm2 exam ni mcm nila kami kt sni.x tdr tu kr besa dh tp dh dpt tdr.Allah jer yg tau.hahaha~!kwn2 suma,doakn aku succes yer!

Tiada ulasan: