Selasa, 20 April 2010

Analisis PRK 094: Perang bermula

Saya tertarik untuk mengulas apa yang berlaku dalam PRK Hulu Selangor.serangan peribadi; dilemparkan kepada calon PKR@PR Dato' Zaid Ibrahim(DZI) oleh BN.

Ini bukan isu main-main.ini satu usaha jahat yang berniat untuk membuka aib orang.sungguh hina siapa yang memulakan kerja syaitan ini.menggunakan teknologi secara salah dan menyebarkannya untuk tontonan.SYAITAN pun tak buat kerja macam ni.iya,memang DZI pernah meneguk air kencing iblis itu,tapi itu dulu.beliau sudah mengaku bertaubat kepada Allah.terima@tidak taubatnya,serahkan kepada Allah untuk menilainya.yang pelik,selepas tersebarnya berita panas ni,juak-juak pulak yang macam cacing kepanasan.sebab apa?sebab dah terkantoi.kalau mereka boleh bagi gambar,kita pun boleh bagi gambar,tapi bukan yang diedit,bukan yang tipu,tapi yang ori.mana yang lebih kuat antara yang ori dan edited?mesti la yang ori.Ini merupakan salah satu pertolongan dari Allah bagi saya.sudah mual dengan sikap juak-juak yang hipokrit.ala-ala yahudi merampas tanah palestin.untuk kemenangan satu jajahan(parlimen&DUN) mereka sanggup lakukan apa sahaja.tak payah nak senarai,terlalu banyak dan segalanya ada bukti.

Saya bukan taasub pakatan rakyat,tapi saya pembenci kezaliman.walau mana-mana pihak yang lakukan,ia akan menjadi bahan kebencian saya.

Saya pelik,kenapa masih lagi yang buta hatinya,pekak telinganya,bisu mulutnya.masih menyokong si puak itu.moga Allah membuka hati mereka untuk menerima kebenaran.

KATAK.Puak ni lagi haru maru.time-time macam nilah nak buat perangai.lompat sana-sini.tension tak jadi exco lompat,tak jadi calon lompat.tak ada prinsip perjuangan langsung.

Apa nak jadi dengan Negaraku pun tak tau lah.makin menjadi-jadi kerosakan muda mudi.aku berdoa moga terhindar diri.Ya Allah,selamatkanlah negaraku dari terus diperintah musuhmu.kebenaran itu milikmu.buktikanlah.

Tiada ulasan: