Selasa, 15 Jun 2010

World Cup : Jangan Teperangkap!

World cup datang bertandang lg,kali ni di bumi South Afrika.Maka penuhlah kedai2 yg ada menayangkan Live game.Kalau di mesir waktunya tidaklah membebankan mata.Tetapi di Malaysia pastinya menuntut 'pengorbanan yg tinggi' kpd sesiapa yg menggilakannya.

Bagi aku,bukanlah org yg terlalu taksub dgn benda alah ni.bukan jugak seorang yg anti-bola.minat jugak utk mengikuti perkembangannya dari masa ke semasa.kira balance la.tak lebih2,tak kurang2.

Minat tu boleh,tp janganlah terlalu obses sampai melupakan benda2 lain.ada bini tinggal bini,ada anak lupa anak,ada kerja lupa kerja,ada mak bapak tinggal mak bapak,ada pekse tinggal study dan mcm2 lg yg ditinggalkan sbb hanya bahana BOLA.Aku tak mengata sesiapa,tapi aku cuma mengingatkan.tak salahkan kita ingat mengingati.

Sedarlah korang dgn 'racun 5S' yahudi utk menjatuhkan umat Islam.Apa 5S tu? SMOKE,SEX,SPORT,SONG dan satu lg aku dah lupa.kerja sekolah utk korang.cari tau.

Aku cuma nak fokuskan pada SPORT yg ada dlm senarai tu.korang pernah kaji tak strategi Yahudi laknat utk menjatuhkan kita umat Islam?mesti ada yg pelik mcmmn sukan boleh disenaraikan sbg racun yahudikan.takpun ada yg buat2 tak tau.aku bukanlah seorang yg anti-sukan,sebab sukan itupun amat digalakkan dlm Islam atas dasar menjaga kesihatan.

Kenapa dikatakan racun?korang pernah tengok org pompuan bersukan?takkan tak pernah tengok kot.mustahil.korang tengok ada tak yg tutup aurat?gimnastik,olahraga,renang dan macam2 lg sukan yg diperkenalkan.semuanya 'BOGEL' belaka.siapa punya kerja ni?

Itu satu hal,banyak lagi unsur2 yg diterapkan oleh Yahudi dan Freemason yg boleh kita kaji.

Dalam kes bola,kita boleh kaitkan dgn pembuangan masa yg terlampau.yg main bola takpe,ini kes org yg menonton tu.sanggup gadaikan apa saja yg mcm aku sbtkn kat ats tadi.

Renung2kn wahai shbt2ku skalian.jgn terperangkap!

Tiada ulasan: