Selasa, 8 Jun 2010

Perancangan Cuti Sekolah

Dua hari ni aku kekeringan idea menulis.entah ape dosenye,tak prnh2 trputus idea,tb2 smalam brlaku juge.inilah masalah yg sering brlaku kpd seorang penulis.buntu,bisu,membatu.mgkin sbb isu yg sdh suam2 kuku,nyebabkan aku jd bgtu.

Exam bertulis aku 5 hari lg utk dihabiskn,tggl 1 jer lg madah yg tggl pd 14 jun nnti.doakn aku yer.

Exam nak habis,maka akan brmulalah cuti semester slame brbln2.waa.,manyak lame maa..ape mau bikin ini cuti.mane yg blk Malaysia,mst sronok x trkire.maklum la nk jumpe org tersayang.bg aku yg trpaksa brkelana di bumi asing ni,kena la cr xtvt yg brfaedah utk mengisi ms cuti pnjg tu.aku bkn xnak blk,tp xblh blk sbb aku dh blk taun lps,manyak cntk nk blk taun ni.huhu!

Kalau ditanya prancgn aku,pastiny aku akn mnjwb 'tak ada'.aku x mrncg lg dsbbkn aku msh mmpunyai baki paper yg prlu dhbskn.bt keje 1,1 ok.dont be nyoks.

Ada gak member2 ajak p jalan ke sana ke sini.tak kurang ajak ke MAKKAH.errmmm..tgk la dl DER.Ada rezeki aku join korang.doa2 la yer.Teringin gak nak jalan2 ni.asyik malaysia-egypt malaysia egypt jer.bosan gak.huhu!

Sape2 ada join p TURKI dgn PMRAM ek.sonok la korang dpt p negara ARTARTURK.negara terakhir khilafah Islamiah.tahniah PMRAM dpt anjurkan skali lg rehlah tarbawi ni.link kuat tu dgn markaz nil.

Musim imtihan ni aku dh tgk mcm2 telatah manusia.tak kurangnye org nengok telatah aku.huhu!Besa la,aku dh brtaun2 mghadapi suma ni.yg peliknye,time imtihan jer jd.time lain ok jer.pelik2!mgkin nilah dikatakan tekanan otak.bile otak dh trtekan,maka bdn akn memberontak dan slepas itu kuarlah aksi2 yg krg senang dilihat oleh mate kasar manusia normal.

Aku rase nak jer cpt2 kuar dr lingkungan tekanan ni.walaupun aku tak berape nak trtekan,tp peel member sekeliling menyebabkn aku pun trt ditekan.fuhh...jenuh.ape2pun,wake-up wake-up DER.Jgn byk tdr,nnti hati mati.tata tutu

Tiada ulasan: