Khamis, 4 Mac 2010

cuci sawang : aku masih di sini

Assalammualaikum..

Salam perjuangan buat sahabat2 seakidahku sekalian. semoga rahmat dan kasih sayang Allah sentiasa kita perolehi.

Sudah lama rasanya tak meng-update blog. bukan menghilang, tapi mencari semangat baru. memenuhi dada dgn ilmu yang banyak bertaburan di bumi Mesir kinanah ini.

Walau menyepi, tetapi rasa rindukan penulisan tetap ada. perkembangan demi perkembangan politik tanah air sedikit membimbangkan diri. dari kes dsainya sampailah ke aksi lompat melompat katak2 nakal yang makin menjadi2 sekarang.

Dari Penang, kini berjangkit dengan katak banjar dari Perak negeriku +ercinta. lepas ni tak tau lah dari mana yang melompat. inilah akibatnya jika matlamat perjuangan tidak jelas dan tidak ikhlas. akibatnya rakyat yang menjadi mangsa. undi yang dibuang hanya sia2. rakyat inginkan keikhlasan, mereka berkempen bermatian demi kemenangan pimpinan yang diharapkan. namun ini balasannya. tidakkah anda rasa bersalah wahai kataks(Sebab ramai) kepada rakyat yang mengundi kamu. ini satu pengkhianatan yang takkan dimaafkan.percayalah.

Tetapi ini semua pasti ada perancangnya. sudah pasti umno-be end yang terlibat. mereka punya perancangan rapi bagi mencukupkan nisbah 2per3 di dalam parlimen bagi membolehkan persempadanan semula kawasan dilakukan pada PRU akan datang.

Biar habis berjuta untuk kataks, jangan rugi berbilion duit rakyat untuk dibaham. pasti itu angan2 mereka.

mereka sanggup lakukan apa sahaja demi perut dan kemaluan mereka. sejarah PM terdahulu cukup mengatakan ini benar.

Tambahan baru2 ini adik najib diumumkan antara 40 org terkaya di Malaysia dengan hanya menjadi ceo cimb bank. dengan kekayaan beratus juta ringgit mana dia dptkan? lu pk la sendiri!!!!!!!!!..


tambahan: 30 mac 10 akan diadakan sidang dun perak. apa yang akan terjadi..kita tungguuuuuuuuuuuuuu..


adios..redqalbi

Tiada ulasan: