Rabu, 14 September 2011

Jeng Jeng Jeng!!!


Sedar tak sedar dah sebulan lebih aku di tanah air tercinta ni. Puasa dah lepas, raya dah di hari ke-16.

Malaysia kini di ambang pilihanraya kot. sana sini orang sibuk berbicara tentang PRU-13.bila tarikhnya entah lah.hanya PM Najib yang tau.yang pasti aku dah berdaftar sebagai pengundi dan sudahpun disahkan.tak sabar pulak rasa nak mengundi ni.sekarang berita tv, surat kabo bn tengah meroyan menghentam bro mat sabu dengan kejamnye. tak sanggup rasa nak tengok berita-berita menipu deme ni. tapi untuk membuat kajian dan penelitian, terpaksa jugak baca dan tengok ragam penipu2 ni.

Ape kabo agaknya kawan2 di Mesir.dengar cerita dah nak dekat mesyuarat agung tahunan kpipm.moga2 berjalan lancar la yer.teruskan perjuangan mempertahankan kpipm yang sudah lama menaungi anak-anak Perak di Mesir.jangan terkalah dengan ejekan, umpatan, cercaan puak2 tu.yang penting kita tau, kita membawa apa dan mengapa. buat yang menjadi calon exco dan Hewi, tahniah dan takziah diucapkan kepada kome. amanah ini amat berat, namun ianya perlu dipikul jua atas dasar membawa Islam dan menyebarkannya.semoga kome semua ikhlas menerima tanggungjawab ini.

Blog ni rasa macam nak ditukar konsep penulisannya.aku rasa nak jadi tempat mengasah bakat pulak.tak mau copy2 dah.kot lar..seronok copy mengopy ni, tapi lagi syok kalau kita yang menulis sendiri.puas.betul kata rakan blogger aku yang lebih dikenali sebagai AdikPutih.

nantikan penukaran gaya penulisan redqalbi.com.tata!!

Tiada ulasan: