Rabu, 2 Mei 2012

Rajin, Please Come To Papa!!

Jadual Imtihan Tahun 3 dan tahun 4 Syariah
Jadual imtihan sudah keluar. Bermakna aku sudah boleh mengira-ngira hari untuk persediaan. Aku kan suka mengira. dalam kira-kira, kurang sebulan lagi aku akan menghadapi imtihan. Cepatnya!!

Macam biasa persediaan masih di tahap tidak memuaskan. Al-Quran paling utama. Ya Allah!! kurniakan aku sifat kerajinan yang membuak-buak.

Betullah orang kata, lingkungan hidup kita sedikit sen=banyak akan mempengaruhi kita. Aku tengok budak-budak ni tak buka buku, aku pun jadi malas sekali.haha..pandai aku nak salahkan orang.

Apa-apapun, kita adalah pemandu diri kita sendiri.So, pandailah bawa diri tu baik-baik yer. Jangan terbabas sudah. Doa dan Tawakkal itu penting selain usaha yang berterusan. kamu pasti berjaya.ermmm..kata-kata motivasi la pulak.


Tiada ulasan: