Ahad, 20 Mei 2012

Imtihan Syafawi 2012 Baru Berlalu

Alhamdulillah, selaut kesyukuran kita panjatkan buat Tuhan Yang Maha Agung, kerana saya baru sahaja selesai imtihan syafawi pada 19.5.2012 yang lalu.

Sebenarnya saya sangat takut dengan syafawi ni. Maklumlah, kena berhadapan dengan Syeikh atau Doktor yang hebat. Pada itu, kita pulak tidak bersedia untuk menghadapinya.

Kata orang, syafawi ni cuma sekadar hadir dan jawab apa yang tahu, itu sudah memberi markah. Entah la, ada benar ada salahnya. sebab ada kawan-lain juga cakap, dai jawab tak elok semasa syafawi, dan terbukti memberi kesan kepada keseluruhan markah subjek.

Bagi saya, yang pening kita bersedia menghadapinya dan berusaha untuk dapatkan yang terbaik. kalau lupa semasa tu, nak buat macammana kan, kita dah try, Allah dah takdirkan begitu. Jangan pulak kita salahkan takdir semata-mata tanpa berusaha. itu salah.

Saya berdoa, semoga usaha saya yang sedikit ini berbaloi dan diberi kejayaan oleh Allah. Berdoa dan terus berdoa. itu yang paling penting. Nak harapkan usaha yang tak setimpal ni, tak kemana la jawabnya.

Menanti 28.5 nanti ialah madah Al-QURAN. Kawan-kawan tolong doakan saya yer.

~ Pasukan EPL saya, CHELSEA menang semalam dalam Europe Champion Leage menentang Bayern semalam. seronok sangat, walau permainan defendsif yang ditunjukkan tidak saya gemari.anyway dah menang kan. What ever lah yang lain-lain tu.  

Tiada ulasan: