Isnin, 28 Mei 2012

Ya Allah, Berikan kami kejayaan!

Cukup pantas masa berlalu, esok 28.5.2012 saya akan menduduki peperiksaan semester ke-2 di tahun yang ke-3 Universiti Al-Azhar. Entah ini peperiksaan kali ke berapa saya tempuhi di Al-Azhar ini.

Bukan mahu meyumpah masa, tapi inilah hakikat diri yang perlu saya telan. tidak semudah orang lain menafsirkan hakikat diri. hanya diri ini yang tahu apa di sebaliknya.  Saya sangat beriman dengan janji Allah kepada hamba=hambanya yang berusaha. Saya masih menunggu keputusan yang terbaik itu sampai. Allah punya jadualnya. Sebagai hamba, saya redha dan terus berusaha sebaik mungkin.

Doa dari kawan-kawan sangat diharapkan. Semoga saya dapat mencipta sukses pada tahun ini sejajar impian dan hasrat diri.

~ Allahhumma jaalna minalnajihin.Aminn..

Tiada ulasan: