Khamis, 6 Januari 2011

Hanya Aku Yang Faham!!

Bertemu lagi diruangan yang sempit dan panas ini.tempat yang dihasilkan untuk aku berkarya.karya yang bukan hanya fiksi dan ilusi,tetapi realiti.pernah satu ketika blog ini mencipta panas yang memanaskan pihak yang terpanas.tapi kini tidak lagi memanaskan si pemanas.ayat apa ni?inilah seni,hanya aku yang memahami.

Aku nak tulis apa ni?-ikut suka aku la-nama blog pun suka suki saya.periksa makin dekat,rehat makin singkat,kopi makin pekat,otak sudah likat.bila hampir nak periksa ni terasa macam best pulak.aku makin kelihatan rajin.ajaib..ya,sangat ajaib.tido ingt buku,main pes ingt buku,tengok cerita pegang buku,mandi tinggal buku.wow!!dunia bukuku.tapi takkan sebab pekse kot derr?la,memang sebab pekse la ni.kelam kelibut dibuatnya.bukan apa,risau sangat,takut sangat,gabra sangat nak hadapi pekse.dah bertahun2 pekse pun masih lagi gementar.what wrong with u??tanya aku kepada aku.i dont know.u know?i dont know too!

Aku tak bajet lepas ni boleh berkarya lagi ke tidak sebelum pekse ni.im busy la skarang.ni pun sebab tak ngantok lagi.pagi tadi dah balun semacam.opss!!terkantoi sudah!lantok ler.dah sejuk bebeno.sedap tido.tapi teman qado la study balik lepeh tu.solat subuh tak qado,jgn riso..tepat pada waktu punyer.Tadi petang hujan renyai di sini.sejuk le sesangat.Tapi teman kuor jugok,dah lapo.anginnye fuyoo..macam dalam peti ais.^aku dah mula merapu^.ok la,stop merapu.nanti ape kate plak adik puteh.dia dah la bloger power.keh keh keh!ni cara aku menulis,suka tak suka kome jangan komplen,i dislike la komplen2 ni.nak baca,silakan,tak nak baca pun,silakan..dakwah tak semestinya dengan ayat skema yang membosankan.sekali sekala berjenaka lah.tak salahkan..Aku doakan kawan2 aku berjaya,kome pun doakan lah aku berjaya.niatkan lah kejayaan ini hanya untuk Islam dan keluarga.masih ada masa,pulunlah dgn hati yg tenang

Tiada ulasan: