Isnin, 3 Oktober 2011

Saja Tulis


Tak ada idea nak tulis, tapi aku paksakan jugak.ini sahaja jalan untuk aku terus-menerus menulis.aku minat sangat menulis,sampai bercita-cita nak jadi penulis.siapa boleh tolong?angkat tangan.

Aku sambil-sambil di tanah air ni, cuba jugak mencari ruang dan peluang untuk mengembangkan bakat aku yang sedia ada.teringin jugak nak memiliki buku yang dikarang sendiri.doakan aku kawan-kawan.

Aku akan mula berkarya tak lama lagi. Apa karyanya masih menjadi rahsia peribadi.tuan-tuan dan puan-puan silalah tunggu dengan sabarnya.ada rezeki boleh jadi jutawan muda. Menjana pendapatan menggunakan idea sendiri.sangat indah.amin..

KAHWIN.seiring usia yang kian banyak, aku mengaku yang aku terusik dengan kawan-kawan yang telah selamat diijabkabulkan.Alhamdulillah.Jeles pun ada,tapi apakan daya aku tak terdaya.rezeki mereka dapat berkahwin muda. bagi aku soal jodoh tidak perlu dirisau-risaukan sangat.ini rahsia Allah yang tiada siapa yang tahu, mana tahu jodoh aku sehari dua ni.hehe..

Post edisi tak ada idea berhenti di sini.idea sedang mencurah-curah macam hujan.takut banjir pulak nanti,aku berhenti duli.adios.-rQ

Tiada ulasan: