Jumaat, 29 Julai 2011

Amukan ultraman: Firaun kecik menggunakan kuasa Raksasa!!

Sekali lagi aku terjaga dari tidur yang panjang.blog tak diupdate dengan tulisan sendiri akibat kemalasan tahap ultraman.kini ultraman rajin dah kembali memanaskan suasana.

Selepas 9 julai banyak peristiwa dah terjadi kepada institusi demokrasi ala2 rimba buatan manusia.yang di malaysia,malaysia la.standard la huru hara.yang aku nak hebohkan porak perandanya hak mahasiswa di mesir ni.akibat tangan2 bernajis puak2 tak mau Islam ni,habis dilanggarnya orang2 yang mereka tak nak.Firdaus Mazlan atau nama comelnya Alang telah dinafikan haknya untuk menghabiskan pengajian di Dar al-ifta' akibat BERSIH 2.0.kezaliman ini tidak boleh dimaafkan dunia akhirat,aku cakap betul.geng2 ni memang tahap firaun.Alang seorang pelajar cemerlang,aku kenal dia.aku kagum dengan dia.tapi dilempar taik kepadanya dan puak2 anti-Islam ini menyalahkan pihak dar al-ifta'.baling taik,sembunyi dalam punggung.Allah maha melihat kerja buat makhluknya.mereka boleh lari dari manusia,tetapi dengan Allah tiada yang tersembunyi.Allah akan buka aib mereka.

sebut pasal aib,teringat aku pada akak KJ BOCOR.Segala kerja jahat ala firaun kj telah dibongkarkan satu persatu,aku dah kata,Allah maha adil.Dia takkan lepaskan mereka ni dari dunia lagi.Allah dah jamin akan dengar doa orang yang dizalimi walaupun dari seorang kafir.banyak dah bukti Allah melaknat orang melayu yang jahat kat mesir ni.sampai bila nak jahat?

Saranan aku pada kawan2,teruskan berdoa dan berdoa,jangan putus harap dengan Allah,tambah2 yang telah dizalimi.pelajar2 perak pun tak terlepas.black list katanya mengikut sumber pencacai.nama aku pun ada sekali.mereka nak buat apa?PRU nak dekat dah,sat jer dapat rasa benda haram ni.sampai masanya jatuhlah kome dengan hinanya.jangan cabar mahasiswa Islam,kami ada prinsip & pegangan.kamu ada kezaliman dan kuasa,kami ada Allah dan tenteraNYA

Tiada ulasan: