Selasa, 31 Januari 2012

Terbalik!

Tuan Imran bin Azmi
Semalam aku menyertai kursus penulisan bersama PTS anjuran KELAP PMRAM. Best, banyak info yang aku dapat. Siap tak cukup lagi.

Penyampainya Ustaz Imran Azmi. mantap. Makin bersemangat aku nak menulis. Tapi semangat je la. Hasilnya, doa-doa lah.

Sekarang sibuk dengan daurah di Rumah Perak, Alhamdulillah ramai yang ikut. Dan paling ramai aku tengok pelajar-pelajar perubatan. Sangat kagum dengan semangat mereka. Mengalahkan ustaz-ustaz yang sepatutnya lebih teruja dengan majlis seperti ini. Terbalik!

Khusnul zhon saja, mungkin ustaz-ustaz sibuk dengan hal lain. teruskan bersemangat wahai penuntut ilmu, kuliah mana asal kita bukan alasan untuk tidak hadir. Aku tengok mereka, aku pulak yang naik semangat nak mengaji. Sepatutnya mereka yang semangat tengok aku. Terbalik!

Tiada ulasan: