Khamis, 26 Januari 2012

Cuti Bermula!

Alhamdulillah, kesyukuran dipanjatkan atas pemilik alam kerana membenarkan diri ini menghabiskan peperiksaan semester pertama yang berakhir 24 januari yang lalu. Segala usaha dan titik peluh telah dicurahkan ke atas kertas jawapan. Hanya Allah penentu segalanya.

Bulan februari pastinya akan menjadi bulan yang sibuk dengan pelbagai aktiviti persatuan. Pasti join!!

Aku juga bakal menyertai beberapa bengkel penulisan. Alhamdulillah, bagai bulan jatuh ke riba. Memang berharap sangat dapat menyertai bengkel-bengkel sebegini. Sudah lama aku idamkan. Yang pertama aku sertai pada 24 Januari yang lalu. Balik saja dari peperiksaan, terus saja aku menuju ke tapak program di Rumah Kedah. Pengisian oleh Cikgu Abu Hassan Morad dari syarikat Galeri Ilmu. Yang juga merupakan penulis novel Julia yang menjadi sukatan Bahasa Melayu SPM.

Walaupun hanya sempat bersamanya sejam, tetapi memadai untuk aku menuai benih minat dan keazaman. Insya’Allah. Semoga keazaman aku terus kuat dan kukuh dipersada hati.
Mulai dari sekarang, Insya’Allah blog ini akan diaktifkan semampu mungkin.

Tiada ulasan: