Sabtu, 6 Ogos 2011

Bestnya Makan Durian


Alhamdulillah, aku kini berada di tanah air tercinta, Malaysia bumi bertuah. bum i yang akan menyaksikan kebangkitan Islam dan tenggelamnya TOGHUT akhir zaman. aku berjaya menjejakkan kaki ke tanah air pada 3 ogos yang lalu selepas berlepas dari Mesir pada 2 ogos bersamaan 2 ramadhan.

Aku sebenarnya berat untuk meninggalkan kota Kaherah. nak nak dengan keadaan sekarang yang sangat getir. Namun aku gagahi juga kerana sebab2 yang aku ada mengukuhkan aku untuk terbang. aku bertekad untuk m embantu dari jauh. dengan kemudahan internet yang ada, aku perkudakan sebaik mungkin. 1st tiome dalam hidup aku menggunakan Berukban Malaysia. Speed nampak ok mula2 ni, taktau la plak nanti nak dekat akhir bulan, kot2 dia buat hal macam berukban Etisalat dekat Mesir.

Aku perlu menyelesaikan beberapa misi dekat tanah air ni. biar lah misi itu rahsia. namun aku akan kongsikan bersama buat tatapan anda semua.

perkembangan isu mahasiswa di mesir menampakkan sinarnya. PAS sedia membantu, ni yang sayang sangat kat PAS ni, kalau budak2 umno nak tau sebab apa kami sayang sangat dekat PAS, inilah jawapannya. kita tengok sekarang, siapa yang meniondas? dan siapa yang menolong? ada jawapan tafsirlah sendiri.

MEngikut sejarah, kerajaan yang menindas mahasisa tidak akan hidup lama di atas muka bumi. banyak dah contoh, cukuplah aku menyebutkan suharto di Indonesia. Mahasiswa adalah agen perubah masyarakat dan eko sistem negara. jika mahasiswa mengamuk, tunggulah kehancuranmu termasuklah mahasiswa pengampu yang hanya tau nak makan nak makan nak makan. Lantak la kat kome.apa aku peduli. Yang aku tau Pakatan Rakyat akan menang PRU-13 nanti. siap lah penyeleweng2 agama dan negara, kamu akan hancur.

Ganasnye post aku ni, lantak la, alang2 black list biar sampai jadi arang. buat pengetahuan kome semua, aku dah disenarai hitam kerana menyertai BERSIH dan aku digolong dalam 10 yang perlu diambil perhatian.hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahhahahaha...ambil kau aku gelak. sebab kutuk sikit dalam blog dan fb dah kena ambil perhatian.tobat aku tak faham, ounya penakut la puak2 ni,deiiiii...kalau tak boleh nak mengatakan pendirian dalam fb atau blog, ko pergi la soh fb diharamkan.jangan la penakut sangat. sengaaalllllll!!!!! kata menjunjung perlembagaan, tapi perlembagaan pun ko langgar, apa lagi hukum ketetapan Allah.pelik la aku puak2 ni.dah la, aku mengundur diri dulu.tata derrrrrrr...selamat berbuka puasa!!!

Tiada ulasan: