Jumaat, 17 Ogos 2012

Ramadhan Akan Berakhir

Ramadhan sudah melangkah ke tingkat terakhir. Cepat sungguh masa berlalu. Saya bagaikan bermimpi Ramadhan kini susah dipenghujung. Masakan tidak, rasanya baru sahaja saya ke ACC menyaksikan pengumuman awal Ramadhan, kini sudahpun berakhir.

Apa-apa pun Ramadhan tetap akan pergi. Yang tinggal hanya roh Ramadhan yang diberkati. Semoga itulah yang diharapkan buat diri ini.

Aidilfitri kali ini saya beraya di perantauan. Buat kali keberapa entahlah. Berbeza dengan tahun lepas, saya beraya bersama keluarga di Malaysia. Di mana-mana pun sama cuma yang bezanya ada ibu bapa atau tidak.

Dikesempatan ini saya ingin ucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri kepada semua. Semoga amalan puasa kita diterima oleh Allah dsn diberi kesempatan oleh Allah untuk bertemu Ramadhan yang akan datang.

Published with Blogger-droid v2.0.6

Tiada ulasan: