Isnin, 13 Disember 2010

Kredit To Adik Putih!!

Untuk kesekian kalinya aku ditegur angkara ini blog.bukan sebab isu panas,tapi sebab sejuk beku tak update2.alahai blog,maafkan aku.aku memang sengaja tak update.maafkan aku jugak untuk sleep reader yang dikenali atau tidak.ada ker?ntah la,ada kot peminat2 setia.haha!kredit post kali ni untuk Adik Putih yang setia memperli kerajinan aku memblog.mentang2 dia rajin,dia main perli2 pulak ek,xpela.so ok.thanks 4 u.yang tak tahan tu,ada jugak yang fitnah aku sebagai Bintun Perak yang kontroversi tu.aku sangat marah dengan fitnah ni dan tentunya pembawa fitnah ni.walaupun isunya kecik bagi setengah orang,tapi bagi aku ia isu besar.kalaulah si bintun yang tak tau asal usulnya tu buat statement kontroversi dalam blog dia,kan aku yang akan susah.kome ni tak pakai otak ker?marah dah ni!!ko pun satu bintun,tunjukkanlah diri ko tu.takut ek?apa barang jadi blogger tapi penakut.tak gentle la.lantak la ko.buat la apa yang ko suka.malas layan,nyampah!

Musim sejuk dah tiba dengan hormatnya,kebekuan dah menggigit tulang rangka.terasa sangat pelik musim sejuk tahun ni,sejuknya dasyat,anginnya laju.ada pulak berita ngatakan kemungkinan turun salji,woww!!sangat luar biasa,kuasa Allah,sape yang tau ia benar terjadi.

Imtihan semakin hampir,kerajian masih beku ditahap membimbangkan.bila la aku nak rajin memuncak2.esok,lusa,tulat,tonggeng Insya'Allah aku akan usahakan.Madah ada 5,hari tinggal x sampai sebulan.semoga Allah permudahkan.

Malam tadi aku baru saja menghantar hadi dan azi balik,2 orang yang boleh digelar hard core di mesir ni.terasa kehilangan,namun penggantinya pasti ada.begitulah lumrah alam,yang datang akan balik.cuma aku tak balik2.haha!relax der.hari masih muda.seronok tengok orang balik habis,tapi lebih seronok kalau sendiri yang balik.masanya akan tiba,aku tunggu saat bahagia itu.ok der,cau dulu.tata,tutu,titi

Tiada ulasan: