Sabtu, 20 Oktober 2012

Oktober Kian Habis

Hari ini 20 Oktober 2012. Pantas sungguh masa berlalu. Pejam celik sudah hampir ke hujung tahun 2012. Bagi saya, tahun ini tiada apa yang boleh membanggakan diri saya. Masih banyak cita-cita dan impian yang tidak kesampaian. Mungkin Allah menangguhkan cita-cita saya itu ke tahun hadapan. Insya'Allah.

Sebut cita-cita, teringat menulis. Sebab antara cita-cita saya yang tidak tercapai itu adalah menulis paling kurang sebuah buku. Hasilnya? Masih tiada dan ditahap 0 peratus. Amat mendukacitakan.

Apa2 pun cita-cita adalah sebuah cita2. Ianya tetap tersemat di hati ini dan usaha akan diteruskan sehingga apa yang dihajati tercapai dengan jayanya.

-Sekarang berlangsung Mesyurat agung Tahunan BKPJM di Rumah Perak. Satu rekod sejarah bagi kedua2 BKAN. Seronok.melihat kerjasama yang dijalinkan diantara kita. Betapa ujian tidak mematahkan semangat anak2 Johor melangsungkan MAT walau terpaksa dilakukan di luar kawasan. Kezaliman ke atas mereka tidak dapat dimaafkan. Penzalim harus menerima hukuman yang setimpal daripada Allah. Alfu mabruk buat kalian.

Published with Blogger-droid v2.0.6

Tiada ulasan: