Khamis, 2 September 2010

Mak aii, banyaknyer sawang!

Alhamdulillah..syukur atas nikmat yg Allah pinjamkan buat kite.lama sungguh aku tak mengupdet blog pribadiku ini.kali trakhir pd 10 ramadhan yg lalu,skang dh 23 ramadhan,ya Allah,cptny ms brlalu,hny tggl sminggu utk ramadhan prgi dari rmh2 kite.byk lg prkara yg tdk trtunai brsm ramadhan.

Semalam 1 september,tarikh penting buat aku,tarikh aku mula lahir sbg seorg manusia.Alhamdulillah ats nikmat usia pnjaman Allah bt aku.smoga umurku diberkatinya.trm ksh bt kwn2 yg mmbri ucpn mlalui sms maupn facebook..sggh trharu dgn ucpn kalian yg byk tu.wlupn tnpa sebuah hadiah,ucpn2 kalian ckp utk mghiburkn ht ini.huhu!ayt skema.

Raya dh tinggal smggu jer lg.sgt riang htku jk jasad ini brada dismping kuarge saat-saat mnyambutnya.tp apekn daya,hny kwn2 yg mnjd peganti mak,ayh dan adk bradik.kat sni pn dh mcm adk bradik..so,xda msalh sume tu.

KPIPM pn ada anjurkan CEMERLANG '10 pd raya ke-5.gbngn antr raya n anugerah cemerlang.aku antr koordinatornye..tu dok sbk jer skang.huhu!ank2 perak pkt2 la blk yer..Insya'Allah klu ada rezeki kt smbelih unta,klu xda pn plg krg 3 ekoq kmbing.Alhamdulillah,rzeki dr Allah.kome pkt2 blk la yer,jgn malu2,jgn sogan2 der..raye woi raye..time ni la nak brukhwah pn,pas ni dh ml sbk kuliah plak.sbt psl kuliah,trngt bdk2 baru yg dh tibe kat mesir ni 28 hrbln lps..73 org kot sume.brsemangat muke deme bl tibe di rmh perak.besa la tu..p luor ngara ktkan.mcm la kome juge dolu2.ye dak der?pakat brkmpg kt wisma b tu.sonok ke x ntah ler..smngt2 dah..kot tggl smngt jer.huhu!kt doakn deme yer der..name pn mesir dok,xnak ssh xyah dtg sni ek.

Name2 pnrima zakat dh kuor,yg dpt syukur byk2..yg xdpt tu,jgn sdh2..aku pn xdpt gak der.2pn sbb aku x mntk.huhu!raseny taun ni plg lmbt dpt zkt spnjg aku kt mesir ni.sbbny?ntah la.no komen.

k la der,cau dl..nnt kt ketemu lg yer.doakn aku thabat.tata tutu titi...

Tiada ulasan: