Selasa, 14 Jun 2011

Pemuda PAS Perak Sokong PJ PAS Perak kekal


CINA ISLAM
Kenyataan Media (13 Jun 2011)

Dewan Pemuda PAS Negeri Perak merakamkan ucapan tahniah kepada Ustaz Haji Abu Bakar Hussien(Gambar) kerana telah dikekalkan sebagai Pesuruhjaya PAS Negeri Perak bagi penggal kedua yang telah diputuskan oleh Mesyuarat Ahli Jawatankuasa Kerja PAS Pusat semalam di Kuala Lumpur.

Kami akan sentiasa mendokong kepimpinan yang akan dibentuk oleh Ustaz Haji Abu Bakar bagi memantapkan lagi PAS Perak terutama bagi persediaan menghadapi Pilihan Raya Umum (PRU) ke – 13 pada bila-bila masa sahaja. Kami yakin dan percaya pembentukan Ahli Jawatankuasa Harian dan Ahli Badan Perhubungan PAS Negeri Perak nanti adalah merupakan Pasukan Pilihanraya PAS yang mantap.

Malah dengan kemantapan PAS Perak nanti akan menjulang kemenangan lebih besar dalam PRU 13 nanti dan adalah menjadi harapan rakyat barisan kepimpinan serta bakal calon PRU 13 nanti adalah insprasi rakyat yang berteraskan kebajikan. Malah kami amat berkeyakinan bahawa PAS Perak akan terus cemerlang bagi berhadapan dengan Umno malah akan bersedia untuk menggantikan Umno kelak.


SALMAN HAJI SALEH
Setiausaha,
Dewan Pemuda PAS Negeri Perak.

Tiada ulasan: