Selasa, 3 Mei 2011

Ammu Driver Bas Mogok!!

Lama sungguh tak menulis.hari ni nak tulis jugak.aku mengalami writing blocked yang biasa dialami oleh seorang penulis.cewah!! bajet power.ada benda nak ditulis,tapi macam ada sesuatu yang menghalang jari jemari ini untuk menari.full stop.:)

apa isu terhangat dan sensasi sekarang?? malaysia?video seks mat boroi.kah kah kah! mesir? Medic got talent di mansurah.dunia?konspirasi amerika dalam pembunuhan osama bin laden.ini antara terhangat buat ketika ini.wah!! sangat hangat.mesir pun dah mula hangat.lupa lak satu lagi isu.anak perak mesir?xda apa.kah kah kah!!mana boleh gtau.rahsia la.ahh..mengarut jer aku ni.

Hari ni muktamar hewi pmram ke-24.esok lak muktamar pmram ke-78.aku macam besa la,jadi perwakilan yang setia.kalau masuk esok,aku dah jadi perwakilan buat kali ke-3 tak silap.ada pengalaman skit2.keh keh keh!tahun ni lain skit,muktamar buat dekat dewan solah kamil.selalu dekat nadi riadi yang luas tu.takpe la,kat mana pun sama jer.janji berjalan lancar.

Semalam ada gang bagi tau driver bas panjang kat kaherah ni mogok.katanya nak menuntut naik gaji.waaa..sudah pandai mogok2 sekarang.yang jadi mangsanya kanak2 nak pi sekolah ni la.kena cari alternatif lain yang sudah pastinya lagi mahal dari naik bas panjang.alah..tak mogok pun macam kome pi sekolah.kehkehkeh!kata faizal pada dirinya sendiri.semoga ammu2 astho tak mogok lama2.jenuh jugak nanti nak jalan.bukan isu ni jer,ada jugak isu2 lain yang melibatkan pemogokkan pekerja.(ayat kejadah ape tu?)abang polis pun mogok,tula taknak buat keje.majuk la sangat..tula,jahat sangat dulu.kesian pada kawan2 yang dirompak dan dicurinye pon.ada kes sampai 12 ribu nilai kerugian.bersabarlah banyak2.Allah pasti menggantikan dengan yang lebih baik.Insya'Allah.semoga Allah lindungi kita semua dari perkara yang tak kita sukai.namun Allah maha tahu.takbir!Allahu akbar!

Tiada ulasan: